دانلود{تدوین استراتژی بازاریابی براساس چارچوب جی استیک(G-STIC)درشرکت فارس ریزان مواد}

تدوین استراتژی بازاریابی براساس چارچوب جی استیک(G-STIC)درشرکت فارس ریزان مواد|50084322|apanetwork|اقتصاد,مدیریت,حسابداری,روانشناسی,سیویلیکا,بانک مقالات رایگان,ISI
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان تدوین استراتژی بازاریابی براساس چارچوب جی استیک(G-STIC)درشرکت فارس ریزان مواد هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

چکیده


هدف این پژوهش تدوین استراتژی بازاریابی براساس چارچوب جی استیک در شرکت فارس ریزان مواد می باشد. این پژوهش با استفاده از نظرات 11 نفر از مدیران این شرکت به تجزیه و تحلیل و اولویت بندی استراتژی های بازاریابی نموده است. با توجه به نتایج به دست آمده استراتژی جایگاه یابی کل گرا از بالاترین رتبه برخوردار گریده است. استراتژی ربودن سهم رقبا مبتنی بر تمایز در جایگاه های دوم قرار گرفته است. استراتژی های بعدی بر اساس دارایی های استراتژیک و افزایش پذیرش های محصول توسط مشتریان جدید با رتبه های سوم و چهارم می باشند. رتبه های پنجم و ششم به ترتیب مربوط به استراتژی های بر اساس شایستگی های استراتژیک و جایگاه یابی بر اساس مزیت های روانشناختی بوده اند. ارایه ارزش برتر نسبت به رقبا و مدیریت چرخه عمر محصول رتبه های هفتم و هشتم را به خود اختصاص داده اند. رشد بازار با جذب مشتریان جدید در طبقه محصول رتبه نهم و واکنش به تغییر در مشتریان هدف رتبه دهم را به خود اختصاص داده اند. شرکت فارس ریزان می تواند با استفاده از این ده استرتژی برتری نسبت به سایر رقبا دست یابد.

































































مطالب دیگر:
جاذبه هاي كيشتحقیق در مورد چهار محال و بختياريخراسان شناسيتحقیق در مورد شهرستان سبزوارتحقیق درمورد شهرستان فریمانتحقیق در مورد شهر کاشانتحقیق درمورد شهرستان گنابادتحقیق در مورد شهر مشهد تحقیق در مورد نیشابورتحقیق در مورد اروپاتحقیق در موردافغانستانتحقیق در مورد یونانتحقیق در مورد تاجیکستانروندهاي جمعيتي در خاورميانهارزش زيست محيطي جنگلپيدايش جنگلتحقیق در مورد خلیج فارسدرياچه تخت سليمانرود زامبریرودخانه هاي ايرانسازندهای زمین شناسیگسل های زمین شناسیزمین شناسیاصول و كاربرد انرژي خورشيديآلودگي هوا و پديده وارونگي